Handelsbetingelser
Gældende fra den 01.01.2023
Hjemmesiden www.kapook.dk ejes og drives af D&D Denmark, Erhvervsparken 1, 8882 Fårvang.
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Kapook.dk.
D&D Denmark
Erhvervsparken 1
8882 Fårvang
Danmark
CVR: 33599994
Leveringsmetoder & priser
Alle priser er inkl. 25% moms og i danske kroner.
Normalt har du varerne indenfor 1-3 hverdage. Vi tager dog forbehold for udsolgte varer, og der kan være andre tilfælde, hvor der må påregnes lidt længere leveringstid. Vi afsender ikke ordre i weekenden eller på helligdage.
GLS privatlevering (49,00 DKK)
Levering med GLS til privatadresse.
Hvis ingen er hjemme ved levering, tages pakken med igen og vil blive leveret til en GLS pakkeshop. GLS leverer kun på hverdage, hvilket vil sige, at ordrer lavet om fredagen først vil blive leveret den efterfølgende mandag.
GLS pakkeshop (29,00)
Levering til nærmeste GLS pakkeshop, eller en GLS pakkeshop efter eget valg. OBS: Vær opmærksom på at GLS pakkeshops nu kun opbevarer din pakke i 7 dage.
GLS levering til erhverv (39,00 DKK)
Få levering direkte til din arbejdsplads i tidsrummet 8.00-16.00 alle hverdage.
PostNord privatlevering (59,00 DKK)
Levering med PostNord til privatadresse.
Hvis ingen er hjemme ved levering, tages pakken med igen og vil blive leveret til en PostNord pakkeshop/pakkeboks.
PostNord pakkeshop (39,00 DKK)
Levering til nærmeste PostNord pakkeshop/pakkeboks, eller en PostNord pakkeshop/pakkeboks efter eget valg.
Der tages forbehold for trykfejl, afgiftsændringer og valutaændringer. Alle priser er dagspriser og opdateres løbende.
Ikke afhentet pakke
Hvis du ikke har hentet din pakke i pakkeshoppen indenfor 7 dage, vil pakken blive sendt retur til os. Du bedes kontakte os og opgive dit ordrenummer. Du vil blive opkrævet et nyt fragtbeløb for genlevering, samt gebyret fra GLS, vi er blevet opkrævet ifm. returneringen af din pakke. Ønskes ordren annulleret iht. fortrydelsesretten, vil der blive fratrukket et gebyr på 49,00 DKK, svarende til det beløb det koster os at modtage en uafhentet pakke retur i DK. Hvis du ikke har hentet din pakke, kan det ikke betragtes som en fortrydelse af købet. En fortrydelse kan kun ske ved, at du giver udtrykkelig besked til os om at fortryde købet.
Har du angivet forkert navn eller adresse og pakken kommer retur pga. dette, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr svarende til vores faktiske udgifter for at sende pakken til dig på ny jf. vores prisliste.
Fragtskader
Når pakken ankommer, er det vigtigt, at du INDEN du kvitterer for modtagelsen undersøger om emballagen og evt. varen er beskadiget. Hvis den er det, skal du gøre indsigelser og på din kvittering angive, hvad der er galt. Hvis du undlader dette, kan transportselskabet frasige sig ethvert ansvar for transportskaden. Du skal straks give os besked ved skade til os, og senest indenfor 24 timer.
Tag gerne foto af emballagen inden du pakker varen ud, så er du sikker på at have dokumentation, hvis det skulle vise sig at varen er beskadiget.
KUNDESERVICE
Alle henvendelser skal sendes til info@kapook.dk
Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 48 timer.
ORDREBEKRÆFTELSE
Du modtager automatisk en ordrebekræftelse/kvittering, når du har gennemført en handel.
FAKTURA
Du modtager automatisk en faktura når du har foretaget et køb.
KONTAKTOPLYSNINGER
Henvendelser der IKKE er relateret til kundeservice eller reklamationer, kan også sendes til KAPOOK på info@kapook.dk
SIKKER BETALINGER
Vores online butik arbejder med Shopify Payments betalingsservice. Dine kreditkortinformationer sendes fra KAPOOK til Shopify Payments via en krypteret linje, så KAPOOK kan på ingen måde se, eller få adgang til dine kreditkortoplysninger. Denne del af transaktionen er administreret af en certificeret transaktionsassistent.
REKLAMATIONER
Alle køb er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret, hvilket betyder, at du som kunde kan klage over fejl eller mangler ved din vare indenfor 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende eller forkert vedligeholdelse, vold eller almindeligt slid.
Bemærk! Vi forbeholder os ret til at afvise reklamationer på varer, hvor afvigelserne i farver og størrelser er under 10%.
Skulle der mod forventning være fejl eller mangler ved din vare, kontakt venligst vores kundeservice på info@kapook.dk
Bemærk! Inden du sender en vare retur SKAL du kontakte KAPOOK, idet vi muligvis ikke behøver at få varen retur. Vi kan til tider nøjes med at se billede af skaden. Sendes varen retur uden aftale, afholder vi IKKE omkostningerne til returneringen.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme.
Pengene er reserveret på dit kort eller konto indtil:
- Vi hæver beløbet, når vi sender varen, eller
- Indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder
Ovenstående gælder for MasterCard, VISA, MobilePay, Google Pay og Apple Pay. Reservationen på kortet, er gældenede i maksimalt 7 hverdage.
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Fortrydelsesret
Kapook.dk yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis du har en reklamation på en vare, skal du hurtigst muligt henvende dig via vores kontaktformular. Vi kontakter dig hurtigst muligt, normalt indenfor 2-3 hverdage efter vi har modtaget din henvendelse.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Risikoen for varer købt af Kapook.dk overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet. Reklamation og eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Kapook.dk, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Det en din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til Kapook.dk.
Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, som Kapook.dk har stillet dig i udsigt.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
KAPOOK
Att: Kundeservice
Erhvervsparken 1
8882 Fårvang
Danmark
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.