FORÅRSUDSALG - SPAR OP TIL 45% Gratis fragt fra 400,-

Levering

Leveringsmetoder & priser

Alle priser er inkl. 25% moms og i danske kroner.
Normalt har du varerne indenfor 1-3 hverdage. Vi tager dog forbehold for udsolgte varer, og der kan være andre tilfælde, hvor der må påregnes lidt længere leveringstid. Vi afsender ikke ordre i weekenden eller på helligdage.

GLS privatlevering (49,00 DKK)
Levering med GLS til privatadresse.
Hvis ingen er hjemme ved levering, tages pakken med igen og vil blive leveret til en GLS pakkeshop. GLS leverer kun på hverdage, hvilket vil sige, at ordrer lavet om fredagen først vil blive leveret den efterfølgende mandag.

GLS pakkeshop (29,00)
Levering til nærmeste GLS pakkeshop, eller en GLS pakkeshop efter eget valg. OBS: Vær opmærksom på at GLS pakkeshops nu kun opbevarer din pakke i 7 dage.

GLS levering til erhverv (39,00 DKK)
Få levering direkte til din arbejdsplads i tidsrummet 8.00-16.00 alle hverdage.

PostNord privatlevering (59,00 DKK)
Levering med PostNord til privatadresse.
Hvis ingen er hjemme ved levering, tages pakken med igen og vil blive leveret til en PostNord pakkeshop/pakkeboks.

PostNord pakkeshop (39,00 DKK)
Levering til nærmeste PostNord pakkeshop/pakkeboks, eller en PostNord pakkeshop/pakkeboks efter eget valg.

Der tages forbehold for trykfejl, afgiftsændringer og valutaændringer. Alle priser er dagspriser og opdateres løbende.

Ikke afhentet pakke

Hvis du ikke har hentet din pakke i pakkeshoppen indenfor 7 dage, vil pakken blive sendt retur til os. Du bedes kontakte os og opgive dit ordrenummer. Du vil blive opkrævet et nyt fragtbeløb for genlevering, samt gebyret fra GLS, vi er blevet opkrævet ifm. returneringen af din pakke. Ønskes ordren annulleret iht. fortrydelsesretten, vil der blive fratrukket et gebyr på 49,00 DKK, svarende til det beløb det koster os at modtage en uafhentet pakke retur i DK. Hvis du ikke har hentet din pakke, kan det ikke betragtes som en fortrydelse af købet. En fortrydelse kan kun ske ved, at du giver udtrykkelig besked til os om at fortryde købet.

Har du angivet forkert navn eller adresse og pakken kommer retur pga. dette, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr svarende til vores faktiske udgifter for at sende pakken til dig på ny jf. vores prisliste.

Fragtskader

Når pakken ankommer, er det vigtigt, at du INDEN du kvitterer for modtagelsen undersøger om emballagen og evt. varen er beskadiget. Hvis den er det, skal du gøre indsigelser og på din kvittering angive, hvad der er galt. Hvis du undlader dette, kan transportselskabet frasige sig ethvert ansvar for transportskaden. Du skal straks give os besked ved skade til os, og senest indenfor 24 timer.

Tag gerne foto af emballagen inden du pakker varen ud, så er du sikker på at have dokumentation, hvis det skulle vise sig at varen er beskadiget.